Sinopsis Revolution
Bucuresti, Sector 1, Zona piata Domenii
25/09/2023
Full time
Suntem o firma de Bussines Process Outsourcing (BPO) si Business Development si activam in domeniile de Analiza Financiara, Backoffice/Administrativ, Marketing si Resurse Umane (fiind principalele domenii, fara a ne limita la acestea). Suntem o echipa tanara, dinamica, in plina dezvoltare si suntem in cautarea unui nou membru in echipa, stabil si pe termen lung.Activitatea se desfasoara la sediul companiei, in zona Piata Domenii, Sector 1.
Postul disponibil este cel de Office Manager iar principalele responsabilitati ar fi:
Activitati administrative/secretariat la sediul firmei
Virtual Assistant (Backoffice Digitalizat) pentru unul dintre clientii nostri, care activeaza in domeniul Educatiei (preluare apeluri telefonice/mail-uri/solicitari clienti, inregistrarea acestora in baza de date, intocmirea contractelor/facturilor, monitorizare casute e-mail – suntem in proces de automatizare iar multe dintre procese vor avea nevoie doar de o minima implicare si supraveghere)
Programul este de la 9:00 la 18:00 cu 1h pauza, de Luni pana Vineri, iar printre beneficii se numara:
- decont transport/ carburant masina (daca conduci)
- posibilitate acordare bonusuri
- posibilitatea reevaluarii pachetului salarial in primele 12 luni
- posibilitatea de training-uri si cursuri de dezvoltare si perfectionare
- diverse oportunitati de dezvoltare si avansare
In acest moment avem nevoie de cineva cu deschidere catre noi activitati si oportunitati, cu dorinta de invatare, cu spirit de echipa, dinamic, cu initiativa, de incredere, sa prezinte seriozitate si cu care sa putem dezvolta noi proiecte si sa crestem impreuna.